سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
بهترین وب کشتی کج


شیمس و هلند مقابل سزارو و ریکوشی برنده شدند

دویل مقابل نایومی باخت

ناکامورا و باگز مقابل شانکی و ماهال بردند

بیگ ایی و کوفی مقابل موس و کوربین بردند


نظرات شما عزیزان:

محمد
ساعت14:25---10 بهمن 1400

داش شرمنده که نتونستم داخل نوشتن نتایج کامل رویال رامبل کمکتون کنم
بعد یه سوال هم داشتم اینکه چطوری داخلیه پست یه جمله ای رو هایلایت و رنگی کنم؟
پاسخ: v,d روی ابزارها در کادر پست زدن کلیک کنید. اونجا یک تی انگلیسی هست و کنارش هم یک سطل. یکی نوشته رو رنگی میکنه. سطل هم کادر رنگی میده



یاشار رولینز
ساعت18:48---9 بهمن 1400
دا اش فردا هم با هم شریکی بزنیم نتایج رامبل رو
پاسخ: sghl بله میشه مسابقات اول رو تو بزنی و مسابقات اخری رو من


یاشار رولینز
ساعت11:16---9 بهمن 1400
داداش ی مسابقه هم بین ناکامورا و ریک بوگز مقابل ماهال و شنکی بود که تیم ناکاموارا برنده شد دادا
بعد من یکم امروز خسته ام مسابقه تیمی بیگ ای و کوفی مقابل موس و دوربین رو نمی تونم ترجمه کنم شرمنده
بعد ی لطف کن تاریخ پستمو درست
چون کلاس داشتم خیلی خسته ام می رم یکم بخوابم بای
پاسخ: دستت درد نکنه. تشکر داداش


ممدیستریو
ساعت9:34---9 بهمن 1400
مهدی جان سلام
خوبی؟
داش مهدی رویال رامبل مچ همین امشب برگزار میشه. گفتم اطلاع بدم که مثل سامراسلم نشه
من فردا وقتم خالیه شاید بخوام زنده ببینم. اگه تونستم زنده ببینم نتایج کامل رو خودم مینویسم
پاسخ: سلام. خوبم. تشکر. امیدوارم تو هم خوب باشی. باشه پس اگر خواستی بنویسی توی پست یاشار رولینز به اون هم خبر بده


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ جمعه 9 بهمن 1400برچسب:, توسط شایان

اسلایدر